Love yah! <333

Asså shit! Jag hatar den där jävla gubben som kom på att jorden ska gå under idag. Jag lovar det kommer inte göra det och min telefon har inte slutat ringa på hela dan för att folk säger hejdå jag älskar dig mm. Asså visst det är klart det är gulligt och ibörjan är det väl mer att man tar det på skämt. Men min kompis ringer mig gråtande och ävem om hon kanske inte tror på det så tänk tanken att dö och förlora hela sin familj, vänner och alla dom man älskar är ju bara hemsk!
Ävem om jag tycker att hela "jorden går under grejen" är bullshit så vill jag hälsa till en av mina bästa vänner: Alina! Jag älskar dig verkligen gmn och jag lovar jorden kommer inte gå under idag. Jag älskar dig av allt och jag har helt enkelt betsämt att jorden får inte gå under idag för att jag kommer inte att klara mig utan dig till oc med om jag är död. Du är mitt allt och mer och du gör mig glad vid svåra stunder, hjälper mig med kniviga situationer och jag bara ÄLSKAR DIG!!!!
Love you honey!!! <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Natta jag älskar dig mäst av allt och jag hoppas att värden inte går under för att jag vill träffa dig en sits gång fu är de bästa som har hänt mig och glöm aldrig det jag kommer aldrig att glöms dig och jag klara mig inte utan dig. BFF- Forever!!! Älskar dig mäst av ALLT!!! <3333333333333 :****

2011-05-21 @ 22:21:03
Postat av: Anonym

Glömde att skriva att det är Alina :)<3333333

2011-05-21 @ 22:22:20
Postat av: nattalove

Åhh tack älskling!!! Jag lovar jorden kommer inte gå under för att vi måste ses och leva livet ut tsm!! Du e bäst och jag älskar dig sjukt mycket gmn <3333

I <3 U 4- ever!!! BFF 4-ever älskar dig sötis <3333 :****

2011-05-21 @ 22:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0