Teater = Kär! <33

Asså Gustav problemet som jag hade har blåst bort totalt (för tillfället)
Problemet var: Jag var dödsförälskad i Gustav men han hatade mig elr rättare sagt hatar m ig för att det går ett ryckte som inte är sant! Jag försökte prata med honom och berätta sanninen men det gick inte för att han aldrig svarade när jag ringde och att han går ifrån när jag pratar med honom i skolan.
Så jag ville komma över honom men hade svårt för det.
Lösning 1: Hitta en annan kille och gilla honom mycket mer.
Lösning 2: Fortsätta vara kär i honom och bara vänta tills en ny kommer.
Lösning 3: Hitta alla hans dåliga sidor och bevisa att han inte är värd mig.
Hela skol dagen datt jag och tänkte hur jag skulle göra och jag bad folk om hjälp men ändå kom jag inte fram till något bra.
Så senare på eftermiddagen skulle jag till min teater skola och umgåddes lite mer med en kille där och plötsigt kom det fram bara att jag är kär i honom. Jag kan inte ens förklara det.. Ena sekunden så stod vi och pratade om hans roll, och andra så bara var jag kär i honom.
Det är inget fel på honom alls jag menar, han är söt, snäll och vi har känt varandra i evigheters evighet. Och sedan har vi mycket gemesamt.
Alla på teatern kommer säkert att undra vem det är men det tar jag med er privat.
Nu måste jag sova. Men skriver mer imorrn.
Pözz Pözz Älsklingar <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0