JÄVLA ASS!!!!!!

Asså fan vad jag är pisstoff!!!
Ni vet att jag berättade förut om att jag hade blivit ihop med Jacke och att han var världens snällaste och sötaste HELL NO!!!
Asså det där jävla asset gjorde slut med mig och började flörta med mina kompisar. Sen sa han till alla att han fortfarande var kär i mig så att alla skulle tycka synd om honom. Sen så säger han till min kompis att om han inte skulle vara "kär" i mig skulle han vara tsm med henne. Sen så ska jag på bio och gissa vad jag ser..? Emelie min bästa kompis står förfan och hånglar! Sedan säger Emelie att Jacke hade sagt till henne att jag hade sagt till honom att det var helt OK att dom var ihop.
Och det här skulle inte vara en sån big deal om hon gjorde slut med honom, men icke. Hon tror att Jacke är en så söt och snäll kille och tror på den där jäveln att dom kommer vara ihop i all evighet och att dom älskar varandra så jävla mycket. Men det är väl klart hon tror. Det tror ju alla när man blir tilsammans med honom. Med hans söta utseende och hans charm men han e fan O N D !!!!!!!!!!
Så alla där ute: Bli ALDRIG ihop med Jacke Wilsson
I HATE YOU!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elena

hahah sant... man ska nt bli ihop me sånna killar... :)

2011-03-15 @ 21:58:01
Postat av: Anonym

kanske var dendär emilia som var en idiot???

2011-12-31 @ 00:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0