Jaha..

Då var den hemligheten spriden.
Jag var hur förälskad som hälst i en kille i 6:an eller hans namn är Gustav.
Och då snackade jag med min kompis om det och då skrek hon ut i hela korridoren: GUSTAV HAR NATALIA CHANS PÅ DIG!?
Jag fan blev helt förbannad på henne. Så jag pratade inte med henne på hela dan.
Nu hatar Gustav mig och jag e bara... Jag kan inte ens förklara det. Men sånt är livet.
Och jag skiter i om hela skolan läser det här. Ni får göra det och ni får mobba mig hur mycket som hälst jag kommer inte bry mig. Och om du läser det här Gustav så vill jag bara att du ska veta att jag gillar verkligen dig och jag förstår att du inte gillar mig.
Men jaja skit samma. Hejdå alla!

Kommentarer
Postat av: saga

STARKT!

2011-03-18 @ 20:25:58
URL: http://fotofreak.devote.se
Postat av: Arian

Naaaaw young love

2011-11-19 @ 22:55:54
Postat av: Anonym

Jag vet hur det är när man är kär. Men tänk på gustav kul för han att bli uthängd på internet....

2011-12-30 @ 23:55:42
Postat av: blööööö

Jag vet hur det är och vara kär. Men tänk på gustav kul för honom att bli uthängd på internet. Visst det var säkert skönt att släppa ut sig det men om du är kär i honom vill du väll inte göra honom irreterad och arg? skriv ett mail ist.

2011-12-30 @ 23:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0