Titanic in my hart!!! <333

Hej!
Nyss såg jag på Titanic (för typ 10 gången :P) Och den Ä! G! E! R!
Den är så fin, romantisk, sorjlig och ja den har allt!!! Här ska ni få se lite bilder


Här är texten till låten " My hart will go on" I love that song!
Känner ni igen honom? det var Leo när han var liten <333
Gärna ;)
Här är Leo från filmen <33 He is soooo cute!!!
Ärligt, vem tycker inte att den här bilden är HOT!
Men alla blir vi äldre. Och så här ser hunken ut nu
Här är Kate i scenen då Jack ska måla av henne
Här är Kate nu. Hon har förendrats lite
Men sötast är dom nog ändå tillsammans <333
Så söt bild!!!
Här är målningen som Jack ritade av på Rose <333
NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!! Varför skulle han dö!!! Han var ju snällast och sötast av alla <3333333333333333
Åh jag bara ÄLSKAR den här filmen!! <333
Jaja nu måste jag dra, men jag kanske skriver senare
Bye <333 pözz

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det stavas heart, inte hart.

2011-03-19 @ 11:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0