Sorry :(

Hej! Sorry att jag inte har lagt upp bilderna från dagarna, här ska ni få se dom <3
Hahaha lite weird bild på mig. Alex tog den på tunnelbanan på alla hjärtans dag <333
Här har jag och Alex gjort tacos. Det syns inte så mycket men aja ;)
^h... Här 'r våran chocklad nalle som jag och Alex gjorde! Den blev super god!!!! :D (innan vi hade mördat den)
Och det här är efter. Alex DJURPLÅGARE!!!!!!! ;)
Här gjorde jag aniktsmask. Det blev faktist jätte sjönt :)
Jag kan få skratt atack för mycket kontigt bl.a den här bananen. Den var ju för fan 3cm. lång hahahahahahahahaha lol :P
Det här är Alex i hans vanliga humör ;)
Jaja måste sova nu men vi hörs!
Pözz <333
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0