Män som hatar kvinnor!

Tjabbah!
Såg nyss på män som hatar kvinnor, o den var..... HEMSK!!! Asså den va seriöst störd. Asså inte filmen utan hur folk beter sig i den!
Ett tips. Om ni vill se en thriller elr skräckis köp elr hyr den, den e AS läskig!!!
Här kommer några bilder från filmen:
Här e såkallat "postern" till filmen
Här e Elisabeth elr hur fan hon nu stavas..
Han va fan värst i hela filmen! Jag HATAR honom!!
Mickael o Elisabeth e huvud rollerna och i slutändan blir in love ;)
Så ser Elisabeth ut efter hon blvit våldtagen. Creeps....
Martin står där bak o han e bara psykist störd!!
Jaja jag ska inte berätta handlingen annars blir det bara tråkigt att se den. Men fast den var as läskig så var den sjukt bra och jag rekomenderar verkligen den!!
Jaja små gullungar nu måste jag sova.
Ses <333 Love Natta <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0