Hemma hos Olivia / Längtar till på torsdag!!

Hej gullungar!!! Igår sov jag över hos Alez love/ Olivia om ni vill se hur d va där så kan ni checka in på alexlove.blogg.se
Aja men d va skit kul o vi blev typ fulla av glass (hehe xD) Men a sen så längar jag till på torsdag så att jag DÖÖÖÖR!! Min lilla älskling ska komma till mig å vi ska typ göra nåt haha xD <33 Aja min älskling som alla nog fattade e min pojkvän men tyvär så vill jag inte säga vem d e :S Jaja imorrn ska jag träffa Lovely Isa haha <33 vi ska typ va hemma hos mig elr sticka till gläntan / truddan i typ hänga där lolzz
Jaja sötizzar måste dra ska kolla på film med Mamingen ;)
Goodnight <33

Kommentarer
Postat av: Fyfan

Asså jävla patetiskt blogg duhar! Blir ihop han gör slut lär i nån annan han hatar dig ihop med en kille igen asså fyfan bästämm dej!

2011-04-22 @ 16:45:22
Postat av: Anonym

Asså om du tkr att jag har en patetisk blogg läs den inte då. Skaffa dig ett liv istället för att hacka ner på andras!

2011-04-24 @ 17:31:53
Postat av: skulle du allt vilja veta

Jag håller på ''Fyfan'' bestäm dig för 1 INTE flera!!! Du bara nu är jag ihop med Pelle sen börjar du gilla Carl, så du gör slut med Pelle för att bli ihop med Carl. Och sjävlklart är Carl och Pelle bästisar! Och du är fan bara ELVA år man är bara ihop för att vara ''cool'' fyfan vad töntigt! Bli vuxen först och det är ju en LLLLLÅÅÅÅÅNNNNNGGGGG väg dit för du är så jävla omogen!!!!! Skärp dig Natalia! Jag säger detta för att jag bry mig!!

2011-04-28 @ 21:40:36
Postat av: Natta love

Asså du bestämmer inte om mitt liv om jag vill leva de så ska du fan skita i det! Jag är inte ihop att vara cool jag är ihop med en kille för att jag gillar honom. Skit i det du jag är ju inte du elr hur? Asså du vågar inte ens säga vem du är o jag skiter i dig totalt din jävla loser!

2011-04-29 @ 16:14:25
Postat av: Nattas bf !!!

Ni ska inte hacka på natta om ni vill säga ngt säg det fece mot face era jävla fegisar om jag visste vilka ni va skulle jag banka skiten ut er är så jävla irriterad just nu ni har ingen rätt att säga så hon får vara tsm med den hon vill och jag känner henne jävligt väl och vet att hon aldrig skulle bli tsm med ngn om hon värkligen inte gillade den personen så Back off Bitches !! :@

2011-05-23 @ 22:16:45
Postat av: LOVE U NATTA <3333

Jag e äcklad av att folk kan säga nåt sånt till nån, ni vet inte hur sårad jag känner mig just nu. Jag älskar Natta (som bästa kompis då) och tycker hon e jätte snäll <3333 det känns som om man blir knivhuggen i hjärtat när man läser detta </3 och speciellt till Natta, hon som e så snäll och rar och aldrig sårar nån :) love you Natta <33333 :*

2011-07-05 @ 23:54:31
Postat av: LOVE U NATTA <3333

Asså när jag läser kommentarerna av ''Fyfan'' och ''skulle du allt vilja veta'' :P och man kan bara inte skriva nåt sånt till Natta </3 LOVE U NATTA <3333 HATE U U MOTHER FUCKING BITCHES ''FYFAN'' AND ''SKULLE DU ALLT VILJA VETA''!!!!!!!! >:@

2011-07-06 @ 00:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0