Fyfan!

Va precis inne på bloggen o tänkte kolla min status mm då min kompis ringde så här gick samtalet till:
Sosso- Heej hur ere?
Jag- Bra sj?
Sosso-Bra, hörru jag var inne på din blogg nyss..
Jag- Aa kul!
Sosso- Mhm det e nån idiot som kommenterat där.
Jag- Hu?
Sosso- Ja, gå in så får du se.
Och ofc hade hon rätt.Det stod typ: Fyfan vilket patetisk blogg duhar! mm. Asså jävla fego. 1. Den där idioten skriver nt sitt namn otan kallar sig: Fyfan ( XD )
2: Jag tkr synd om hnm elr henne jag menar dom har ju uppenbarligen inget liv asså deras liv e ju typ bygt på att hacka ner andra. Men jag menar skit samma jag bryr mig för i helvete inte om den där jäveln om jag vill skriva om mitt privat liv så får jag ju göra det. Jag har flera kompisar o andra som uppskattar min blogg och jag skriver ju det till dom inte till mig själv eller några idioter. :P
Skit samma. Torsdag gick i alla fall skit bra o hela mitt liv överhuvud taget e bra på alla möjliga sätt. Jag pallar inte skriva mer ska lägga upp bilderna sen när jag kommer hem ( Jag e på landet nu o d e dom bilderna jag ska lägga ut) Bye sötnosar (Förutom jäveln som skrev det XD)

Kommentarer
Postat av: Vera

Hahahahahaa. Personen som kommenterade har ju HELT RÄTT. Snälla kan du bara SLUTA blogga?! Hur gammal kan du vara? Tio,elva? Det är pinsamt att sitta och läsa allt ljug, alla stavfel och jättefula förkortningar och särskrivningar. Och ja, jag ger ut mitt namn för "det är ju så jävla fegt att inte göra det!". Snälla, bara väx upp. Och jag vet det kanske är svårt, du är ju ändå bara barnet, men försök inte vara någon du inte ÄR. Ja, tack och hej!

2011-06-14 @ 21:22:58
Postat av: mirre :3

En fråga?? Hur gammal e du?? Och varför läser du denna blogg om du tycker den e så patetisk?? :P

2011-09-12 @ 17:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0